مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:002023-01-31ورزشي

هواداران تراکتور به معنای واقعی پرشور هستند/ بازی با فولاد تماشایی خواهد بود


مهاجم جوان تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه هواداران این تیم لایق لقب پرشورها هستند، تاکید کرد: هدف اصلی مان کسب سهمیه آسیایی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مهاجم جوان تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه هواداران این تیم لایق لقب "پرشورها" هستند، تاکید کرد: هدف اصلی مان کسب سهمیه آسیایی است.

مهدی هاشمی نژاد،قبل از دیدار تراکتور و فولاد خوزستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فولاد خوزستان هفته گذشته با نمایش مطلوب خود برابر پرسپولیس، توانست این تیم را از پیش رو بردارد و با انگیزه ای مضاعف به تبریز سفر می کند و همچنین تیم ما نیز با کسب نتایج قابل قبول در طی هفته های اخیر روند روبه رشدی را در پیش گرفته است و مطمئناً این بازی پایاپای و تماشایی دنبال خواهد شد.

وی در رابطه با هدف اصلی تراکتور در فصل جاری رقابت ها افزود: هدف اصلی مان کسب سهمیه آسیایی است و نیم نگاهی به قهرمانی نیز داریم، 13 هفته تا پایان رقابت ها زمان باقی مانده و به نظرم تیم ما با ارائه فوتبالی شناور و در پیش گرفتن روندی مطلوب، پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را دارد.

وی ادامه داد: خمز سرمربی بسیار خوب و کاربلدی است و به نظرم سبک جدیدی از فوتبال مدرن را به ایران آورده است و همچنین سطح فنی تیم مان با حضور بازیکنان برجسته در پست های مختلف بالا است و فکر می کنم هواداران ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواداران تراکتور به معنای واقعی پرشور هستند/ بازی با فولاد تماشایی خواهد بود

هواداران تراکتور به معنای واقعی پرشور هستند/ بازی با فولاد تماشایی خواهد بود