مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:102023-01-31سياسي

مسئولین در میدان باشند و به دنبال کارهای نشدنی بروند


ایران اسلامی ادوار سختی را پشته سر گذاشته اما به دلیل اینکه این انقلاب اراده ی الهی است قطعاً پیروزی از آن اسلام عزیز است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایران اسلامی ادوار سختی را پشته سر گذاشته اما به دلیل اینکه این انقلاب اراده ی الهی است قطعاً پیروزی از آن اسلام عزیز است.

محمد کرمی در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین حراست ادارات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ادوار سختی را پشته سر گذاشت اما بدلیل این که این انقلاب اراده ی الهی است، اسلام پیروز است.

وی افزود: امروز ما مرهون خون شهدایی هستیم که قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن به شهادت رسیده اند افرادی که در دوران رژیم ستم شاهی در مقابل شکنجه ها ایستادند و به آینده امیدوار بودند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های مختلفی را در ابعاد گوناگون برنامه ریزی کرده اند و از همان روز اول محاصره نظامی، اقتصادی و سیاسی را در دستور کار خود قرار داده اند؛ اما جایی که اراده الهی تعلق بگیرد همه عالم هم جمع شوند باز هم نمی توانند کاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه عالم در ید قدرت الهی است به طور مثال اگر یکی از این توطئه هایی که دشمن برای به زمین زدن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین در میدان باشند و به دنبال کارهای نشدنی بروند

مسئولین در میدان باشند و به دنبال کارهای نشدنی بروند