مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-31اقتصادي

پزشکانی که کارتخوان اجاره می کنند/ ماجرای 14 میلیارد فرار مالیاتی


معدود پزشکانی هستند که همچنان در مطب خود از کارتخوان استفاده نمی کنند و بیمار را مجبور می کنند از عابر بانک استفاده کند و یا شماره کارت همسرشان را می دهند تا از پرداخت مالیات، - فرار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گلایه های برخی از شهروندان از برخی پزشکان و دندانپزشکان و…، هر روز بیشتر می شود.

آنها از اینکه مجبور می شوند برای پرداخت هزینه درمان، از مطب خارج شوند و سراغ عابر بانک بروند و یا اینکه از طریق سامانه های اینترنتی، هزینه را انتقال یدهند؛ به شدت شاکی هستند.

در همین حال، مسئولان سازمان نظام پزشکی به عنوان مدافع حقوق بیمار و پزشک، مدعی است که به هر گونه شکایت در این راستا، رسیدگی می کند.

اما، سوالی که مطرح می شود، این است که مگر چند درصد بیماران در مراجعه به مطب پزشک؛ اگر با چنین صحنه ای مواجه شدند؛ حاضر می شوند موضوع را پیگیری کنند.

قطعاً، خیلی از مردم و بیماران، حال و حوصله ندارند.

محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در مورد فرار مالیاتی آن دسته از پزشکان که از دستگاه کارتخوان استفاده نمی کنند، گفت: سازمان امور مالیاتی سامانه ای راه اندازی کرده است که فرار مالیاتی را چک می کند، اگر تراکنش های مالیاتی از نظم خاصی پیروی کنند، نشان دهنده این مطلب است که پرداخت مالیات به درستی انجام می پذیرد برای اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکانی که کارتخوان اجاره می کنند/ ماجرای 14 میلیارد فرار مالیاتی

پزشکانی که کارتخوان اجاره می کنند/ ماجرای 14 میلیارد فرار مالیاتی