مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:202023-01-31ورزشي

حضور البرز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات تنیس کشور


رییس هیات تنیس البرز از حضور پنج بازیکن خارجی در تیم های تنیس استان البرز در مسابقات جام حذفی تنیس کشور خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس هیات تنیس البرز از حضور پنج بازیکن خارجی در تیم های تنیس استان البرز در مسابقات جام حذفی تنیس کشور خبر داد.

جعفر سهرابی در گفت وگو با ایسنا گفت: البرز امسال به منظور دفاع از عنوان قهرمانی که سال گذشته هم در رده آقایان و هم در رده بانوان موفق به کسب آن شده بود شرکت خواهد کرد.

سهرابی افزود: در این دوره از مسابقات از تیم های بسیار قدرتمند بهره خواهیم برد و امیدواریم بتوانیم یک بار دیگر جام قهرمانی را برای دومین بار از آن خود کنیم .

وی گفت: تیم های نیرو تابلو ریلی ، فولاد مبین البرز ، باشگاه تنیس مهر کرج ، پایگاه قهرمانی تنیس البرز الف ، پایگاه قهرمانی تنیس البرز ب ، عظیمیه کرج در بخش آقایان و اپلیکیشن یر ب یر و زیبان در بخش بانوان هشت تیم حاضر در این دوره از رقابت ها از استان البرز هستند.

رییس هیات تنیس البرز عنوان کرد: در بخش بانوان اولین تیمی هستیم که از حضور یک بازیکن خارجی از کشور ترکیه در قالب یکی از تیم های استان البرز بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش آقایان نیز دو بازیکن ترکیه ای و دو بازیکن مجارستانی که دارای رنکینگ جهانی هستند برای تیم های استان البرز به میدان مسابقات خواهند رفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور البرز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات تنیس کشور

حضور البرز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات تنیس کشور