مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-31فرهنگي

اختتامیه جشنواره ملی خوشنویسی «مشق مادر» 20 بهمن در قزوین برگزار می شود


دبیر جشنواره ملی خوشنویسی «مشق مادر» گفت: مراسم اختتامیه جشنواره، 20 بهمن ماه در قزوین برگزار و از برگزیدگان و منتخبین تقدیر خواهد شد.

- محمد رازقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مرحله داوری اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با عنوان مشق مادر در رشته های نستعلیق و شکسته نستعلیق با حضور هیات داوران در قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار شد.

وی افزود: جشنواره مشق مادر به طور همزمان در 31 مرکز در سراسر کشور در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور بانوان هنرمند و خوشنویس برگزار شد و مرحله داوری آن با حضور 9 داور ملی به اتمام رسید.

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی مشق مادر تصریح کرد: 544 اثر در دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق به دبیرخانه این جشنواره رسید که پس از داوری، 15 اثر جزو آثار برگزیده و 100 اثر شایسته تقدیر شدند.

رازقی یادآور شد : این آثار کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین آیات و اشعار با موضوع مقام زن و مادر بود که از بین 15 اثر برگزیده، 9 اثر مربوط به بخش نستعلیق و 6 اثر در بخش شکسته نستعلیق می باشد و از بین 100 اثر شایسته تقدیر، 70 اثر نستعلیق و 30 اثر شکسته نستعلیق است.

وی بیان کرد: داوران این جشنواره در بخش نستعلیق اساتید ازهار شرکاء، علی اشرف صندوق آبادی، احمد پیله چی، علی اکبر پگاه، میرحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی خوشنویسی «مشق مادر» 20 بهمن در قزوین برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ملی خوشنویسی «مشق مادر» 20 بهمن در قزوین برگزار می شود