مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-31سياسي

برگزاری همایش «تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی» در فومن


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری همایش «تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی» خبر داد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب به نسل نوجوان و جوان اطلاع رسانی شود.

- فومن- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری همایش تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب به نسل نوجوان و جوان اطلاع رسانی شود.

یوسف نیک انجام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های دهه فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و حضور یکپارچه مردم ولایتمدار و مکتب تشیع و خون پاک شهیدان بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تأثیرات فراوانی بر تحولات منطقه ای و جهانی داشته است، افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی داشته است که شناخت آن می تواند حقایق انقلاب را بیشتر نمایان کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه ویژگی های خاص الگوی رهبری امام راحل سبب تسهیل و پیشبرد انقلاب شده بود، ادامه داد: باید تبیین درستی نسبت به پیش از انقلاب و نظام طاغوت که بر مردم حکومت می کرد در ابعاد مختلف صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید آگاهی سازی را در اولویت کاری خود قرار دهند، اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که با یک انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی» در فومن

برگزاری همایش «تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی» در فومن