مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-31سياسي

هویت بخشی دینی و غرور ملی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: هویت بخشی دینی و اعتقادی، عزت و غرور ملی مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا طالبی دوشنبه شب در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای نیروی هوایی با اشاره به دستاوردهای انقلاب بیان کرد: قبل از انقلاب در مراودات سیاسی سرافکنده بودیم اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دیپلماسی قوی ما هرکجا به میدان آمد و به سمت مذاکره رفت با اقتدار از مذاکره و دیپلماسی خارج شدیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما مردمی بود و مردم در پیروزی آن نقش جدی داشتند، گفت: هویت بخشی دینی و اعتقادی، عزت و غرور ملی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

طالبی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه انرژی و سوخت مشکلی نداریم و خودکفا هستیم حتی به برخی کشورها صادرات فرآورده های نفتی داریم.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب در همین منطقه خراسان جنوبی از بهترین زیرساخت ها برخوردار هستیم، افزود: در حال حاضر تمام روستاهای بالای 20 خانوار و حتی زیر 20 خانوار از نعمت برق و گاز برخوردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه متأسفانه منابع خدادادی و معادن غنی ایران اسلامی در زمان طاغوت به تاراج می رفت، گفت: با پیروزی انقلاب اگر چه دست دشمن از غار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت بخشی دینی و غرور ملی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

هویت بخشی دینی و غرور ملی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است