موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:452023-01-31اجتماعي

بازگشایی 17 محور مسدود روستایی در کرمانشاه/ همه مسیرها باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بازگشایی 17 محور روستایی مسدود استان در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: اکنون همه محورها باز است.

- فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مختلف استان که از روز گذشته(10 بهمن) آغاز شده و همچنان ادامه دارد، افزود: در این مدت بیشترین بارش برف را از شهرستان های منطقه اورامانات شامل پاوه، جوانرود و روانسر داشتیم.

وی با بیان اینکه به دنبال بارش برف 17 محور روستایی استان مسدود شده بود که در کمترین زمان بازگشایی شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ محور اصلی، فرعی و روستایی در استان مسدود نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام بیش از 1100 کیلومتر برف روبی در محورهای مختلف استان هم خبر داد که بیش از 940 کیلومتر آن در مسیرهای اصلی بوده است.

کرمی تعداد نیروهایی که در 24 ساعت گذشته پای کار بودند را بیش از 130 نفر با همراهی 90 دستگاه ماشین آلات اعلام کرد و یادآور شد: بیش از 670 تن شن و نمک نیز در محورهای استان مصرف شده است.

وی از تداوم آمادگی نیروهای راهداری تا انتهای بارش ها یاد کرد و ادامه داد: از مردم می خواهیم با توجه به وقوع برف و باران در جاده ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و حتما تجهیزات زمستانی خصوصا زنجیر چرخ همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 17 محور مسدود روستایی در کرمانشاه/ همه مسیرها باز است

بازگشایی 17 محور مسدود روستایی در کرمانشاه/ همه مسیرها باز است