مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:552023-01-31اقتصادي

33 پروژه عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی درگزین در دهه فجر


فرماندار شهرستان درگزین از 33 پروژه عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.

- کمیل خواستان سه شنبه 11 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر، افزود: این تعداد پروژه عمرانی در حوزه های مختلف کشاورزی، خدماتی، آب، برق، گاز و آسفالت با اعتباری افزون بر 200 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم در سطح شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از 33 طرح فوق شهرستان 31 پروژه عمرانی به پروژه های قابل افتتاح و دو طرح به پروژه های قابل کلنگ زنی اختصاص دارد، اضافه کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر 400 برنامه مختلف اعم از فرهنگی، هنری، ورزشی و پروژه های عمرانی برای شهرستان پیش بینی شده که طی این مدت اجرا و برگزار می شود.

کلنگ زنی راهدارخانه شهرستان درگزین در دهه فجر خواستان از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی راهدارخانه شهرستان در شاهنجرین در دهه فجر خبر داد و یادآور شد: احداث راهدارخانه در شهرستان یک ضرورت بود که امیدواریم با احداث آن روند خدمات رسانی به خودروهای عبوری بهبود یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین یادآور شد: در دهه فجر پارک هشت هکتاری شهر قروه نیز کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود که در این ارتباط اعتبار لازم از محل اعتبارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 پروژه عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی درگزین در دهه فجر

33 پروژه عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی درگزین در دهه فجر