مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-31سياسي

جذب نیروی امریه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از جذب نیروی امریه در مقاطع ارشد و دکترا در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از جذب نیروی امریه در مقاطع ارشد و دکترا در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان خبر داد.

سید محمود رادمنش در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به تفاهم نامه ای که بین وزارت ارتباطات و ستاد کل نیروهای مسلح کشور منعقد شده است، وزارت ارتباطات می تواند نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق جذب نیروی امریه متخصص تأمین نماید.

وی اظهارکرد: هم استانی هایی که در مقاطع ارشد و دکترا در یکی از رشته های تحصیلی رایانه، الکترونیک، فناوری اطلاعات، مدیریت، حسابداری، اقتصاد، برق، مکانیک، حقوق، آمار، صنایع، گرافیک، مخابرات، نقشه برداری و امنیت فضای سایبری فارغ التحصیل شده اند، می توانند با مراجعه به سامانه امریه وزارت ارتباطات به آدرس amrieh.

ict.

gov.

ir اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متقاضیان از تاریخ دوشنبه 10 بهمن ماه لغایت یکشنبه 16 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیروی امریه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد

جذب نیروی امریه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد