مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-31حوادث

برقراری بیش از 14000 تماس تلفنی با خط اورژانس اجتماعی خراسان شمالی


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از برقراری 14 هزار و 678 تماس تلفنی با خط اورژانس اجتماعی این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از برقراری 14 هزار و 678 تماس تلفنی با خط اورژانس اجتماعی این استان خبر داد.

خلیل زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: افرادی که نیاز به مشاوره و یا مداخله فوری دارند می توانند به خط اورژانس اجتماعی (123) تماس بگیرند و از خدمات این مرکز بهره ببرند.

وی گفت: بیشتر تماس هایی که با این مرکز گرفته می شود در ارتباط با مسائلی همچون خودکشی، همسرآزاری، کودک آزاری، فرار از منزل، زنان و دختران در معرض آسیب، اختلافات خانوادگی و نارضایتی زوجین از یکدیگر است.

خلیل زاده به موضوع خودکشی نیز اشاره کرد و افزود: موضوع خودکشی در استانداری توسط هیات اندیشه ورز در حال پیگیری است و این موضوع به صورت کلان رصد می شود.

وی با بیان اینکه خودکشی یک مسئله پیچیده است و نیاز به اقدامات پیچیده تری نیز دارد، ادامه داد: در بروز این مشکل معمولا مسائل مختلفی دخیل است که یکی از آن ها بحث معیشت و بیکاری است.

این مقام مسئول تاکید کرد: اما از سوی دیگر باید به مقوله تاب آوری اشاره کرد چراکه اگر تاب آوری به اندازه کافی وجود داشته باشد هیچ گاه این مسئله رخ نمی دهد و در همین راستا از سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری بیش از 14000 تماس تلفنی با خط اورژانس اجتماعی خراسان شمالی

برقراری بیش از 14000 تماس تلفنی با خط اورژانس اجتماعی خراسان شمالی