مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-31فرهنگي

کسب دو رتبه برتر کردستانی ها در جشنواره آثار دستی و تجسمی کشور


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در هفدهمین جشنواره آثار دستی و تجسمی حائز دو رتبه برتر کشوری شدند.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در هفدهمین جشنواره آثار دستی و تجسمی حائز دو رتبه برتر کشوری شدند.

طالب محمدی در گفت وگو با خبرنگاران استان با اعلام این خبر اظهار کرد: هفدهمین جشنواره غیر حضوری آثار دستی و تجسمی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور به میزبانی مازندران و با درخشش دانش آموزان با نیازهای ویژه استان برگزار شد.

محمدی گفت: در رشته درودگری هفدهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان استثنایی پیمان امینی و متین مرادخانی دانش آموزان دوره متوسطه مدرسه استثنایی نوآوران سنندج موفق به کسب رتبه های اول و سوم کشوری شدند.

وی با برشمردن سیستم آموزشی به عنوان سرمایه ای ضروری برای تحقق اهداف توسعه و مهم ترین ابزار موجود برای پیشبرد و واقعیت بخشیدن به آرمان های جوامع مختلف گفت: رسالت آموزش و پرورش توان بخشیدن به فرد در جهت توسعه کامل استعدادها و نیز شناخت توانمندی های خلاق خود است.

محمدی با تأکید براینکه حرفه آموزی در افزایش نگرش مثبت و ارتقای سطح خودباوری دانش آموزان با نیاز ویژه تاثیر زیادی دارد، اظهار کرد: توجه به تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دو رتبه برتر کردستانی ها در جشنواره آثار دستی و تجسمی کشور

کسب دو رتبه برتر کردستانی ها در جشنواره آثار دستی و تجسمی کشور