مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-31اقتصادي

کشف 1میلیون و 248هزار لیتر روغن تقلبی خوراک دام و طیور در مشهد


مدیر نظارت و بازرسی بر محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی گفت: طی شکایت های متعدد مردمی از سوی تولید کنندگان دام و طیور مبنی بر عرضه روغن تقلبی در بازار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ناصر شعربافیان اظهار کرد:  حدود 1 میلیون و 248 هزار لیتر روغن تقلبی خوراک دام و طیور به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان مشهد کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

مدیر نظارت و بازرسی بر محصولات کشاورزی سازمان افزود: طی  شکایت های متعدد مردمی از سوی تولید کنندگان  دام و طیور مبنی بر عرضه روغن تقلبی در بازار، بالارفتن تلفات و عدم بازدهی مناسب، کارشناسان  با سیر مراحل اولیه دفتر فروش این واحد را کشف نموده که در مراجعه به عنوان مرغدار نمونه های اولیه را جمع آوری شد.

شعربافیان افزود: پس از هماهنگی های صورت گرفته با مرکز فوریتهای پلیسی و دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 9 مرکز استان با همراهی پلیس جرایم اقتصادی و شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از واحد تولیدی متخلف بازرسی به عمل آمد.

وی ادامه داد: این برند شناخته شده در اقدامی سودجویانه با خرید روغن های استفاده شده فست فودی از سطح بازار و اختلاط با چربی های حیوانی و گیاهی اقدام به تهیه روغن خوراک دام و طیور می نموده که موضوع با نظر صریح شبکه دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1میلیون و 248هزار لیتر روغن تقلبی خوراک دام و طیور در مشهد

کشف 1میلیون و 248هزار لیتر روغن تقلبی خوراک دام و طیور در مشهد