مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-31دانش

برگزاری دوره آموزشی نرم افزار انرژی پلاس


انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مکانیک و برق دانشگاه جیرفت با همکاری انجمن های علمی دانشجویی دیگر دانشگاه های کشور، دوره آموزشی شبیه سازی انرژی در ساختمان با نرم افزار انرژی پلاس (EnergyPlus) را برگزار می کند.

- انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مکانیک و برق دانشگاه جیرفت با همکاری انجمن های علمی دانشجویی دیگر دانشگاه های کشور، دوره آموزشی شبیه سازی انرژی در ساختمان با نرم افزار انرژی پلاس (EnergyPlus) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره طی 24 ساعت با تدریس احسان نادری ـ کارشناسی مهندسی مکانیک ومدرس دوره های پیشرفته مهندسی، برگزار می شود و شروع آن از 28 بهمن خواهد بود.

طراحی و مدل سازی هندسه و معماری ساختمان با استفاده از نرم افزار Google SketchUp ، توسعه مدل طراحی شده در نرم افزار OpenStudio و بررسی آبجکت های این پلاگین در محیط SketcUp ، نحوه تعریف مصالح ساختمان و ساختار پوسته و اختصاص آن به وجوه ساختمان توسط نرم افزار OpenStudio ، مفاهیم ابتدایی انرژی پلاس و آشنایی با نرم افزار و نحوه انتقال ساختمان مدل شده به آن ، تبدیل فایل های آب و هوایی گوناگون به فرمت epw ، چگونگی تنظیم پارامترهای کنترلی برای انواع مدل سازی و خروجی های نرم افزار ، نحوه تعریف برنامه زمانی در نرم افزار ، برسی و نحوه ایجاد Run Period و Sizing Period و تفاوت های آن ها ، چگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی نرم افزار انرژی پلاس

برگزاری دوره آموزشی نرم افزار انرژی پلاس