مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-31اقتصادي

53 پروژه فرودگاهی در آستانه بهره برداری


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری 53 پروژه فرودگاهی به ارزش 9 هزار و 803 میلیارد ریال در 27 فرودگاه کشور در ایام دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: 53 پروژه به ارزش 9 هزار و 803 میلیارد ریال در 27 فرودگاه کشور در آستانه بهره برداری است.

سیدی با اعلام این خبر گفت: این پروژه ها در 17 استان از جمله استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، کرمانشاه، ایلام، سمنان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، گلستان، اردبیل، لرستان، خوزستان و چهارمحال بختیاری متمرکز است.

وی اظهار کرد: فرودگاه های استان خراسان رضوی با 9 پروژه به ارزش 3 هزار و 966 میلیارد ریال بیشترین سهم را در این پروژه ها دارد که شامل بهره برداری از فرودگاه گناباد و همچنین بهره برداری از دستگاه ایربریج، سیستم SLFS و پست کامپکت می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: فرودگاه کرمانشاه با یک هزار و 200 میلیارد ریال، باند جدید و توسعه و بهسازی اپرون را در آستانه بهره برداری دارد.

به گفته سیدی فرودگاه های استان خراسان جنوبی نیز با 910 میلیارد ریال رتبه سوم در ارزش ریالی پروژه ها را برای بهره برداری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 پروژه فرودگاهی در آستانه بهره برداری

53 پروژه فرودگاهی در آستانه بهره برداری