مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-31بين الملل

بولسونارو از آمریکا درخواست روادید گردشگری کرد


رییس جمهور سابق برزیل بر اساس اعلام روز دوشنبه وکیلش، به مقامات آمریکا برای دریافت یک روادید گردشگری شش ماهه به منظور تداوم حضورش در خاک آنجا درخواست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فلیپه آلکساندر، وکیل ژایر بولسونارو، رییس جمهور سابق برزیل که چندی پیش به آمریکا رفت اظهار کرد، روز جمعه آمریکا درخواست بولسونارو برای دریافت روادید را دریافت کرده و اضافه کرد این رییس جمهور سابق برزیل در ضمن رسیدگی به درخواستش در آمریکا باقی خواهد ماند.

آلکساندر در ایمیلی که برای رویترز فرستاد پاسخ داد: او (بولسونارو) می خواهد مدتی را در مرخصی به سر ببرد، ذهنش را پاک کند و از حضور به عنوان یک توریست در آمریکا برای مدت چند ماه، قبل از آنکه درباره گام بعدی اش تصمیم بگیرد، لذت ببرد.

آلکساندر اضافه کرد: اینکه او کل این شش ماه را به صورت کامل استفاده کند یا نه منوط به تصمیم او و هر استراتژی است که ما بر مبنای برنامه های او اتخاذ کنیم.

روزنامه فایننشال تایمز آمریکا نخستین رسانه ای بود که درخواست روادید از سوی بولسونارو را گزارش کرد.

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت، سوابق روادید طبق قوانین آمریکا محرمانه هستند و اضافه کرد که این وزارتخانه نمی تواند درباره جزییات پرونده های روادید فردی صحبت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولسونارو از آمریکا درخواست روادید گردشگری کرد

بولسونارو از آمریکا درخواست روادید گردشگری کرد