مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-31حوادث

خرده فروش مواد مخدر و 3 سارق در شهرکرد دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد با اشاره به کشف و ضبط 12 گرم هرویین و 8 گرم شیشه در شهرکرد گفت: 3 سارق و یک خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

- کوروش بهرامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، ماموران یگان عملیاتی فوریت های پلیسی 110 این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه فروش مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان شهرکرد آگاه شدند و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهم در محل فروش مواد مخدر با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام و موفق شدند در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و مقدار 4 گرم هرویین و یک گرم شیشه کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، تصریح کرد: پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و هرکس که امنیت و سلامت جامعه را مختل کند، عزم جدی دارد.

  بهرامی اظهار داشت: همچنین در راستای تبیین و عملیاتی کردن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و در پی وقوع سرقت از خودروها در شهرستان شهرکرد مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرده فروش مواد مخدر و 3 سارق در شهرکرد دستگیر شدند

خرده فروش مواد مخدر و 3 سارق در شهرکرد دستگیر شدند