مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-31اقتصادي

این گردش، به سمت حادثه است!


شهرک صنعتی شماره 3 اراک که به دلیل نزدیکی به روستای خیرآباد، به شهرک صنعتی خیرآباد شهرت یافته، بزرگترین شهرک صنعتی شهرستان اراک است که در کنار راه آهن سراسری و آزادراه اراک-تهران قرار گرفته است.

- در حال حاضر حدود 5 هزار نفر کارگر و پرسنل در این شهرک فعالیت می کنند که البته به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های وقت، طرح توسعه 200 هکتاری این شهرک مهرماه سال 1400 کلید خورد.

صنعتگران با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم می کنند، اما یکی از چالش هایی که بویژه در سال های اخیر صنعتگران این شهرک را با مشکل مواجه کرده، نبود امنیت در مسیر پرترافیک و پرخطر جاده دسترسی به شهرک صنعتی بویژه در دوربرگردان نزدیک این شهرک است که صنعتگران مجبورند بهای این معضل جاده ای را با جان و مالشان بدهند و آمار بالای کشته ها و مصدومان حوادث ترافیکی در این منطقه، شاهدی بر این مدعاست.

استفاده از دوربرگردان معمولا برای نواحی کم ترافیک و با سرعت پایین است و در بزرگراه ها رایج نیست چراکه موجب کاهش ناگهانی سرعت وسایل نقلیه در باند سرعت و تغییر مسیر ناگهانی وسایل از باند کم سرعت به باند پرسرعت می شود و تصادفات را به همراه خواهد داشت و دوربرگردان نزدیک ورودی این شهرک نیز خطرات این چنینی را به همراه دارد چراکه به دلیل نزدیکی دوربرگردان به شهرک، رانندگان باید پس از دور زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این گردش، به سمت حادثه است!

این گردش، به سمت حادثه است!