مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-31سياسي

گلشنی: اجرای فرمان رهبری مستلزم مشورت مسوولان با اساتید دانشگاه است


برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رشد اقتصادی سریع و مستمر، مسوولان کشور باید با اساتید برجسته دانشگاه در حوزه اقتصادی مشورت کنند.

- مهدی گلشنی استاد دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدکنندگان، کارآفرینان و دانش بنیان ها مبنی بر رشد اقتصادی سریع و مستمر برای حل مشکلات معیشتی مردم، گفت: جامعه دانشگاهی و بخصوص اساتید دانشگاه در حوزه اقتصادی بسیار می توانند کمک حال دولت باشند اما مسوولان باید مشورت با اساتید برجسته را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رشد اقتصادی کشور مستلزم برنامه ریزی عالمانه است که برای تحقق این امر مسوولان باید با صاحبنظران و اساتید برجسته و خبره دانشگاه مشورت کنند.

گلشنی با اشاره به نقش مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان در رشد اقتصادی کشور، اظهار داشت: اگر برنامه ریزی صحیح انجام شود و اولویت ها نیز سنجیده شده باشد دانش بنیان ها می توانند نقش بسیاری در حوزه رشد اقتصادی ایفا کنند.

استاد دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: باید بدانیم که با توجه به امکانات موجود چه مسائلی برای ما در اولویت است، در این صورت می توانیم برنامه ریزی عالمانه ای انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلشنی: اجرای فرمان رهبری مستلزم مشورت مسوولان با اساتید دانشگاه است

گلشنی: اجرای فرمان رهبری مستلزم مشورت مسوولان با اساتید دانشگاه است