مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-31اجتماعي

افزایش ترافیک پایتخت به دلیل بارش ها/ ترافیک صبحگاهی در معابر تهران چگونه بود؟


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز همراه با بارش برف و باران را تشریح کرد.

- سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران در صبح امروز سه شنبه 11 بهمن ماه گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در مورد بارش برف و باران در پایتخت ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نیز آمادگی لازم را در این خصوص اتخاذ کردند، اما به هرحال با توجه به اینکه در این شرایط شاهد افزایش استفاده از وسایل نقلیه شخصی، کاهش سرعت حرکت خودروها به دلیل لغزندگی معابر و .

هستیم، حجم ترافیک در معابر پایتخت در مقایسه با روزهای دیگر کمی افزایش داشت.

وی با بیان اینکه ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت 6:30 صبح امروز آغاز شده و تا حدود ساعت 7:30 به اوج خود رسید، گفت: در حال حاضر از بار ترافیک صبحگاهی کاسته شده اما همچنان در برخی از معابر شاهد حجم بالای تردد هستیم.

همچنین همزمان با تعطیلی مدارس نیز کمی حجم ترافیک در اطراف مدارس و اماکن آموزشی افزایش پیدا خواهد کرد و از حوالی ساعت 16 عصر امروز نیز ترافیک عصرگاهی آغاز خواهد شد.

شریفی با بیان اینکه صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم و بعضا سنگین در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ترافیک پایتخت به دلیل بارش ها/ ترافیک صبحگاهی در معابر تهران چگونه بود؟

افزایش ترافیک پایتخت به دلیل بارش ها/ ترافیک صبحگاهی در معابر تهران چگونه بود؟