مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-31سياسي

قادری: مصوبه مولدسازی اموال دولتی گام مثبتی در واگذاری اموال دولتی است


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در طول سال های گذشته علی رغم مصوبه مجلس شاهد کوتاهی دستگاه ها در واگذاری املاک و دارایی ها بوده اما با مصوبه مولد سازی اموال دولتی از سوی سران قوا و کنار رفتن فشار دستگاه های نظارتی و تحکم به دستگاه .

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در طول سال های گذشته علی رغم مصوبه مجلس شاهد کوتاهی دستگاه ها در واگذاری املاک و دارایی ها بوده اما با مصوبه مولد سازی اموال دولتی از سوی سران قوا و کنار رفتن فشار دستگاه های نظارتی و تحکم به دستگاه های دولتی امید است شاهد تحقق منابع بیشتر درآمدی از این محل باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر قادری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص عملکرد تبصره های درآمدی لایحه بودجه سال جاری بیان کرد: در واگذاری املاک، مستغلات و دارایی دستگاه های دولتی در طول سال های گذشته شاهد بودیم که همواره در بودجه آورده می شد اما آن طور که باید، عملیاتی نمی شد.

با توجه به تدبیر سران قوا و تایید مقام معظم رهبری هیات عالی واگذاری املاک و دارایی ها شکل گرفته است، برخی ها این نگاه را دارند که با این اقدام از اختیارات مجلس شورای اسلامی کاسته می شود اما واقعیت این است که برای انجام واگذاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: مصوبه مولدسازی اموال دولتی گام مثبتی در واگذاری اموال دولتی است

قادری: مصوبه مولدسازی اموال دولتی گام مثبتی در واگذاری اموال دولتی است