مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-31سياسي

حل مشکل زلزله زدگان به صورت موقت قابل قبول نیست


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مشکل زلزله زدگان به صورت موقت حل شود قابل قبول نیست و باید برنامه ای برای حل همیشگی مشکل اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی دوشنبه شب در نشست ائمه جمعه استان با اشاره به زلزله خوی اظهار کرد: حضور مسئولین رده بالای اجرایی کشوری و استانی در اولین ساعات زلزله در منطقه قابل تقدیر است و الحمدالله تاکنون مسئولین با تمام توان در کنار مردم بودند.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای حل مشکل زلزله زدگان گفت: اینکه برنامه کوتاه مدتی در نظر گرفته شود و مشکل زلزله زدگان به صورت موقت حل شود قابل قبول نیست و باید برنامه ای برای حل همیشگی مشکل اتخاذ شود.

حجت الاسلام قریشی ضمن تقدیر از حوزه علمیه خوی مبنی بر حضور میدانی و تاکید بر استمرار حضور طلاب در بین مردم گفت: حضور علما، روحانیون و طلاب در مناطق زلزله زده بسیار حائز اهمیت است لذا می طلبد روحانیت با محوریت حوزه علمیه وارد منطقه شده و ایفای نقش کند.

وی همچنین خواستار بسیج کردن امکانات در هر شهرستان توسط ائمه جمعه برای جذب، مدیریت و ارسال کمک های مردمی به مناطق زلزله زده خوی شد.

رییس ستاد دهه فجر آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دشمنان تمام سعی و تلاش خود را در اغتشاشات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل زلزله زدگان به صورت موقت قابل قبول نیست

حل مشکل زلزله زدگان به صورت موقت قابل قبول نیست