مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-31سياسي

رییسی: آشنایی با شخصیت امام(ره) راه مصون سازی جامعه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان صبح امروز (سه شنبه) در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پس از تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) ضمن گرامیداشت .

- رییس جمهور گفت: یکی از راه های مصون سازی جامعه و جوانانی که امام و شهدا را ندیده اند این است که ابعاد شخصیت امام برای آن ها به صورت هنرمندانه و از طریق جهاد تبیین شناسانده شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان صبح امروز (سه شنبه) در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پس از تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، اظهار داشت: امروز توفیق نصیب شد تا اعضای دولت به زیارت مرقد نورانی امام بزرگوار بیاییم از خداوند متعال شاکر هستیم.

وی بیان کرد: نکته قابل توجه برای همه ما، مردم ما و امت اسلامی این است که چگونه پس از گذشت چهل و سه یا چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی میراث گرانقدر امام خمینی (ره) علی رغم همه توطئه ها و نقشه های دشمن و دشمنی ها، امروز ماندگار شده و دارد جلوه های بیشتری در دنیا پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: آشنایی با شخصیت امام(ره) راه مصون سازی جامعه است

رییسی: آشنایی با شخصیت امام(ره) راه مصون سازی جامعه است