مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-31ورزشي

تیم فوتبال شهرداری همدان را دریابید/ شهرداریچی ها نیازمند حمایت


تیم فوتبال شهرداری همدان تنها نماینده فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز نیاز به حمایت مدیران و مسئولان استانی دارد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: بعد از سقوط تیم فوتبال پاس به لیگ دسته دوم فوتبال کشور، این تیم برای رسیدن به لیگ دسته اول فوتبال کشور سال ها تلاش کرد اما هیچگاه این آرزو برای فوتبال همدان محقق نشد.

تا اینکه بر خلاف انتظارات فوتبال دوستان همدانی این تیم بومی و یکدست شهرداری همدان بود که توانست این آرزو را برای فوتبال استان محقق کند و بعد از سال ها فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در لیگ دسته اول فوتبال کشور صاحب نماینده شد.

اما شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور روزهای سختی را در فصل اول سپری کرد و به سختی توانست جواز حضور در این لیگ را حفظ کند و در سال دوم نیز همچون سال نخست مدیران استانی نسبت به حضور این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور بی تفاوت هستند.

تیم فوتبال شهرداری نام دیار هگمتانه، دیار بوعلی سینا و پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین را در بالاترین سطح فوتبال کشور بعد از لیگ برتر یدک می کشد و هر هفته نام همدان در رسانه های ملی شنیده و دیده می شود که این موضوع یک امتیاز برای گردشگری همدان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال شهرداری همدان را دریابید/ شهرداریچی ها نیازمند حمایت

تیم فوتبال شهرداری همدان را دریابید/ شهرداریچی ها نیازمند حمایت