مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-31پزشكي

دانش آموزان مبتلا به اختلال تمرکز هنگام آموزش مجازی، چه نکاتی را رعایت کنند؟


روانپزشک و فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، حواس پرتی را در دانش آموزانی که مبتلا به اختلال تمرکز و یادگیری هستند، - دانش آموزان مبتلا به "اختلال تمرکز" هنگام آموزش مجازی، چه نکاتی را رعایت کنند؟ روانپزشک و فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، "حواس پرتی" را در دانش آموزانی که مبتلا به اختلال تمرکز و یادگیری هستند، یکی از مشکلات آموزش های مجازی عنوان کرد و راهکارهایی برای مدیریت آن ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امین ماهورام درباره آموزش های مجازی و از راه دور در سال های اخیر به نکاتی اشاره و اظهار کرد: دستگاه هایی که دانش آموز برای یادگیری آموزش از راه دور استفاده می کند به جز استفاده در کلاس درس کاربردهای دیگری هم دارند که می تواند باعث جلب توجه و حواس پرتی دانش آموز و عقب افتادن از روند معمول کلاس شود.

وی تاکید کرد: در کودکانی که مبتلا به اختلال توجه و تمرکز هستند توصیه می شود سایر دسترسی ها از پیام رسان های دیگر محدود شود و اگر امکان دارد یکی از والدین در حین آموزش، کودک را همراهی کند.

او عدم مدیریت زمان را یکی دیگر از چالش های آموزش مجازی دانست و افزود: به هم ریختگی زمان خواب و بیداری دانش آموزان و هماهنگ نشدن دانش آموز با جریان کلاس از دیگر موضوعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مبتلا به اختلال تمرکز هنگام آموزش مجازی، چه نکاتی را رعایت کنند؟

دانش آموزان مبتلا به اختلال تمرکز هنگام آموزش مجازی، چه نکاتی را رعایت کنند؟