مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-31سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 6597 پروژه در دهه فجر/ دولت دِین خود به گلستان را ادا کرد


استاندار گلستان، بودجه سفر رییس جمهور به گلستان را 18 برابر بودجه هزینه های عمرانی و هزینه ای یک ساله استان اعلام کرد و گفت: دولت در نخستین سفر استانی، - ایسنا/گلستان استاندار گلستان، بودجه سفر رییس جمهور به گلستان را 18 برابر بودجه هزینه های عمرانی و هزینه ای یک ساله استان اعلام کرد و گفت: دولت در نخستین سفر استانی، دِین خود را در حق گلستان ادا کرد.

علی محمد زنگانه امروز سه شنبه 11 بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای مرور وعده ها، وعده های محقق شده، آغاز اقدامات اجرایی و نتایج آن است.

وی گلستان را یک استان با پتانسیل ها و ظرفیت های بی نظیر دانست و افزود: گلستان تنها استانی است که همزمان هشت اقلیم را در خود جای داده و اگر این استان را جزء 10 استان از لحاظ برخورداری از مواهب الهی بدانیم بیراهه نرفتیم .

استاندار گلستان با بیان اینکه درآمد سرانه خانوار گلستان نصف میانگین کشور است، افزود: چرا باید سرانه درآمد خانوار در گلستان نصف میانگین کشور باشد و با حرکت به جلو این شکاف ها همچنان بیشتر شود؟ 75 درصد جمعیت روستایی گلستان معادل نصف جمعیت استان جزء پنج دهک کم برخوردار جامعه هستند و استان جزو چهار استان فقیر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 6597 پروژه در دهه فجر/ دولت دِین خود به گلستان را ادا کرد

افتتاح و کلنگ زنی 6597 پروژه در دهه فجر/ دولت دِین خود به گلستان را ادا کرد