مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-31اقتصادي

ساخت ویلا در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری مقدور نیست


شهرکرد_مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: بنابر تشخیص شورای مسکن استان به دلیل محدودیت زمین، واگذاری برای ساخت ویلا در طرح نهضت ملی مسکن صورت نمی گیرد.

- حسینعلی مقصودی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه نهضت ملی مسکن در این استان اظهار کرد: در همین راستا تغییر کاربری، تهیه طرح های تفکیکی و اقدامات بسیار خوب دیگری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در سه شهر بروجن، شهرکرد و فرخشهر الگوی ساخت به صورت انبوه سازی است و در بقیه شهرها واگذاری زمین به گروه های ساخت برای ساخت توسط خود متقاضیان صورت می گیرد.

مقصودی افزود: پروژه ساخت نهضت ملی مسکن تقریباً در همه شهرها آغاز شده و در تعداد معدودی که استارت نخورده است و به زودی شروع می شود.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه ها در شهرکرد، بروجن و فرخشهر و خصوصاً در مرکز استان خبر داد و بیان داشت: صحبت هایی در خصوص واگذاری زمین برای ساخت های ویلایی از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت، این طرح برای شهرهایی که زمین های قابل توجهی دارند، انجام می شود و تشخیص این موضوع بر عهده شورای مسکن استان قرار داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قرار بر این شد که متناسب با زمینی که تأمین شده است واگذاری ها در این مورد صورت گیرد، که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ویلا در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری مقدور نیست

ساخت ویلا در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری مقدور نیست