مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-31بين الملل

شورای روابط بین الملل روسیه: پیونگ یانگ شاید در 2023 آزمایش اتمی انجام دهد


مدیرکل شورای روابط بین الملل روسیه گفت، پیونگ یانگ شاید در سال جاری میلادی یک آزمایش اتمی انجام دهد و چنین تحولی را نباید رد کرد.

- شورای روابط بین الملل روسیه: پیونگ یانگ شاید در 2023 آزمایش اتمی انجام دهد مدیرکل شورای روابط بین الملل روسیه گفت، پیونگ یانگ شاید در سال جاری میلادی یک آزمایش اتمی انجام دهد و چنین تحولی را نباید رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، آندری کورتنف، مدیرکل شورای روابط بین المللی روسیه همچنین اعلام کرد که لفاظی های شدید از سوی آمریکا یا کره جنوبی در متوقف کردن کره شمالی پیش نخواهد رفت.

این کارشناس ضمن ارزیابی و تحلیل تنش های اخیر در شبه جزیره کره به اظهارات یون سوک یول، رییس جمهوری کره جنوبی در اوایل ماه جاری میلادی اشاره کرد که گفته بود سئول شاید میزبان تسلیحات اتمی از یک کشور دیگر باشد یا خودش سلاح اتمی بسازد اگرکه اوضاع در شبه جزیره کره به دلیل برنامه هسته ای کره شمالی بدتر شود.

اظهارات رییس جمهوری کره جنوبی پیش از سفرهای ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو به سئول و توکیو بود.

مدیرکل شورای روابط بین الملل روسیه در ادامه گفت که نباید تلاش برای اقدامی تلافی جویانه از سوی کره شمالی رد شود و شاید این کشور در سال جاری میلادی یک آزمایش اتمی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای روابط بین الملل روسیه: پیونگ یانگ شاید در 2023 آزمایش اتمی انجام دهد

شورای روابط بین الملل روسیه: پیونگ یانگ شاید در 2023 آزمایش اتمی انجام دهد