مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-31فرهنگي

کتاب «آخ! پایت را بلند کن!» برای بچه ها منتشر شد


کتابی «آخ! پایت را بلند کن!» نوشته سوسن حیاتی با تصویرگری ملیکا جمشیدیان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتابی آخ! پایت را بلند کن! نوشته سوسن حیاتی با تصویرگری ملیکا جمشیدیان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتابی آخ! پایت را بلند کن! نوشته سوسن حیاتی به تازگی با تصویرگری ملیکا جمشیدیان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شده تا به کودکان خردسال مهارت هم زیستی و مهربانی با جانداران و موجودات ریز و ذره بینی را بیاموزد.

این کتاب یکی از عناوین مجموعه کتاب های مرغک است که کانون پرورش فکری منتشر می کند.

کتاب های مرغک مجموعه ای از آثاری برای خردسالان است برای تولید کتاب های قصه، که همراه با بازی و سرگرم کردن کودکان به آن ها کمک می کند دنیای پیرامون شان را بهتر حس کنند و بشناسند، با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جست وجوگر بر بیایند و در نهایت ذهن شان پرورش یابد و نیروی اندیشه در آن ها رشد کند.

پدران و مادران همیشه این جمله را در گوش کودکان زمزمه می کنند که وقتی راه می روید زیر پایتان را نگاه کنید شاید موجودات ریزی در حال رفت وآمد باشند، آن ها زنده اند و باید مراقب شان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «آخ! پایت را بلند کن!» برای بچه ها منتشر شد

کتاب «آخ! پایت را بلند کن!» برای بچه ها منتشر شد