مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-31سياسي

حمایت از شرکت های هوایی و دریایی برای اخذ استانداردهای بین المللی


دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه خدمات به شرکت های هوایی و دریایی برای دریافت استانداردهای بین المللی خبر داد.

- دبیر ستاد توسعه فناوری های حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی خبر داد حمایت از شرکت های هوایی و دریایی برای اخذ استانداردهای بین المللی دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه خدمات به شرکت های هوایی و دریایی برای دریافت استانداردهای بین المللی خبر داد.

منوچهر منطقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به چالش های اخذ استانداردها در حوزه شناورها، گفت: یکی از موضوعات مطرح در بخش های دریایی و هوایی این است که استانداردهای این حوزه، استانداردهای بین المللی است و معمولا تدوین استانداردهای بین المللی بر مبنای توانمندی های کشورهای پیشرفته صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه این امر نشان می دهد که ما در این حوزه ها با استانداردهای فاصله داریم، ادامه داد: از این رو برای آنکه شرکت های داخلی با این استانداردها آشنا شوند و همچنین محصولات خود را استاندارد کنند، روش های تشویقی را برای آن ها در نظر گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شرکت های هوایی و دریایی برای اخذ استانداردهای بین المللی

حمایت از شرکت های هوایی و دریایی برای اخذ استانداردهای بین المللی