مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-31اجتماعي

تصمیم گیری برای برگزاری کلاس های جبرانی در پنج شنبه ها با شورای مدرسه است


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استفاده از ظرفیت روزهای پنج شنبه برای برگزاری کلاس های جبرانی به ویژه در استان تهران در پی تعطیلی های اخیر مدارس گفت: - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استفاده از ظرفیت روزهای پنج شنبه برای برگزاری کلاس های جبرانی به ویژه در استان تهران در پی تعطیلی های اخیر مدارس گفت: این عقب ماندگی تحصیلی از طریق برگزاری دوره های جبرانی پنج شنبه ها رفع می شود البته خود شورای مدرسه باید در این باره تصمیم بگیرد.

معصومه نجفی پازوکی در گفت وگو با ایسنا، درباره راهکارهای جبران افت یادگیری دانش آموزان در پی تعطیلی های ماه گذشته مدارس اظهار کرد: این چالش در استان تهران پررنگ تر است و این حجم از تعطیلی ها را در سایر استان ها شاهد نبودیم.

وی افزود: در پی تعطیلی 26 ماهه مدارس به واسطه کرونا، دولت تصمیم گرفت طرح تثبیت و جبران یادگیری را اجرا کند و دوره های آموزشی در تابستان برای دانش آموزانی که دچار افت تحصیلی شده بودند برگزار شد اما بنا به دلایلی هنوز بخش دوم طرح را آغاز نکرده ایم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مباحثی مبنی بر استفاده از ظرفیت روزهای پنج شنبه برای برگزاری کلاس های جبرانی به ویژه در استان تهران مطرح است گفت: این عقب ماندگی تحصیلی از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای برگزاری کلاس های جبرانی در پنج شنبه ها با شورای مدرسه است

تصمیم گیری برای برگزاری کلاس های جبرانی در پنج شنبه ها با شورای مدرسه است