مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-31بين الملل

جنگنده های «T50» کره جنوبی وارد اسکادران هوایی عراق می شوند


سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از آماده شدن بغداد برای وارد کردن یک سری از جنگنده های «T50» کره جنوبی و افزودن این جنگنده ها به اسکادران جنگنده های عراق خبر داد.

- جنگنده های T50 کره جنوبی وارد اسکادران هوایی عراق می شوند سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از آماده شدن بغداد برای وارد کردن یک سری از جنگنده های T50 کره جنوبی و افزودن این جنگنده ها به اسکادران جنگنده های عراق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در گفت وگو با روزنامه العربی الجدید در این باره اعلام کرد: نیروی هوایی عراق که پیشتر قرارداد خرید 24 فروند از جنگنده های T50 کره جنوبی را منعقد کرده بود، در دوره آتی خود را آماده می کند تا این جنگنده ها را تحویل دهد و در عملیات هایش به کار بگیرد.

رسول تصریح کرد که این جنگنده ها در راستای تلاش مستمر برای افزایش قابلیت های نیروی هوایی و پدافند هوایی عراق و افزایش قابلیت های تسلیحاتی برای مقابله با چالش ها، در مأموریت های مختلف استفاده خواهند شد.

وی همچنین از آماده سازی پایگاه الصویره در جنوب شرق بغداد برای فرود و برخاست جنگنده های T50 خبر داد.

یحیی رسول درباره قابلیت های این جنگنده ها نیز گفت:جنگنده های T50 بسیار مدرن بوده و مجهز به دستگاه های بسیار پیشرفته، تجهیزات شناسایی و سلاح های ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگنده های «T50» کره جنوبی وارد اسکادران هوایی عراق می شوند

جنگنده های «T50» کره جنوبی وارد اسکادران هوایی عراق می شوند