مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-31ورزشي

ضرورت حضور و حمایت مسئولان ارشد همدان از ورزش صبحگاهی


رییس هیأت ورزش های همگانی استان همدان گفت: ورزش صبحگاهی یک موضوع پراهمیت است که همت و حمایت مسئولان ارشد استان را می طلبد و علاوه بر حمایتی که باید از این موضوع داشته باشند، - ضرورت دارد در این برنامه ها حضور مستقیم داشته باشند و کارمندان را به سمت این برنامه ها سوق دهند.

هادی سبزواری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام اینکه یک برنامه ورزش صبحگاهی منظم در همدان روز پنج شنبه 20 بهمن ماه برگزار می شود، اظهار کرد: این برنامه ورزش صبحگاهی از طریق شبکه سه سیما و برنامه تلویزیونی و صبح و نشاط به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: از مسئولان ارشد استان تقاضا داریم بیش از پیش به سمت و سوی ورزش بیایند و با حضور مستقیم و همچنین حمایت مالی در مباحثی همچون اهدای جوایز شور و نشاط این برنامه ها را در همدان افزایش دهند.

مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی کشور ادامه داد: حمایت و حضور مسئولان در این برنامه ها موجب افزایش حضور مردم خواهد شد، همچون برنامه های عظیم سال های گذشته همدان می توانیم شاهد حضور حداکثر ورزشکاران ورزش همگانی باشیم.

وی ضمن اشاره به موضوع ورزش کارمندی و اهمیت سلامت جسمی و روانی کارمندان دولت، تصریح کرد: مسئولان ارشد همدان همچون استاندار با تشویق مدیران و کارمندان دستگاه ها و سازمان های زیرمجموعه می توانند آنها را به سمت ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور و حمایت مسئولان ارشد همدان از ورزش صبحگاهی

ضرورت حضور و حمایت مسئولان ارشد همدان از ورزش صبحگاهی