مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-31فرهنگي

تامین یک سوم اعتبار تالار شهر کرمان توسط دولت سیزدهم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که یک سوم از اعتبارات تالار مرکزی کرمان در دولت سیزدهم تامین شده، گفت: تخصیص اعتبار این پروژه به سرعت تامین و در روز شنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد افتتاح خواهد شد.

- محسن روحی پیش از ظهر امروز 11 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بعد از 20 سال تالار فرهنگ و هنر کرمان در دولت سیزدهم در دهه فجر افتتاح می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان سرانه فاخر در حوزه فرهنگ و هنری را یکی از موارد پراهمیت پروژه تالار فرهنگ و هنر کرمان دانست و بیان کرد: سالن پلاتو راور بعد از گذشت چهار سال از آغاز عملیات اجرایی آن افتتاح خواهد شد.

همچنین انجمن سینمای جوان سیرجان، در دست پیگیری است و سینمای بم و ریحانشهر(واقع در شهرستان زرند) تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

او، با تبیین اتفاقات زیرساختی در حوزه فرهنگ و هنر استان کرمان در ادامه عنوان کرد: برنامه های مختلفی در دهه فجر طراحی شده و این برنامه ها متفاوت تر از گذشته است و ایجاد نشاط اجتماعی محور برنامه های این اداره کل است.

روحی با اشاره به اینکه 24 فیلم در جشنواره فجر اکران می شود، بیان کرد: از 17 تا 22 بهمن 16 فیلم جشنواره فجر در کرمان اکران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین یک سوم اعتبار تالار شهر کرمان توسط دولت سیزدهم

تامین یک سوم اعتبار تالار شهر کرمان توسط دولت سیزدهم