مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-31اجتماعي

تداوم فعالیت سامانه بارشی موجود در چهارمحال و بختیاری تا روز جمعه


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: موج بارشی موجود در استان تا صبح روز جمعه با شدت خوبی به ویژه نیمه غربی فعالیت خواهد داشت و موجب بارش برف و باران می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: موج بارشی موجود در استان تا صبح روز جمعه با شدت خوبی به ویژه نیمه غربی فعالیت خواهد داشت و موجب بارش برف و باران می شود.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سامانه بارشی موجود در استان طی امروز و به ویژه در ساعات بعدازظهر و امشب با شدت بیشتری نسبت به شب گذشته به فعالیت خود در سطح استان ادامه می دهد همچنین پیش بینی می شود طی امشب گرایش بارش ها نسبت به روز گذشته بیشتر به سمت برف باشد.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: این موج بارشی تا صبح روز جمعه با شدت خوبی در سطح استان به ویژه نیمه غربی فعالیت خواهد داشت و موجب بارش برف و باران می شود البته پیش بینی می شود این سامانه بارشی از اواسط روز چهارشنبه به تدریج ضعیف شود و در ساعات بعدازظهر فردا شاهد وقوع بارش های رگباری در بخش هایی از استان به ویژه مناطق غربی مانند کوهرنگ، اردل و غرب لردگان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت سامانه بارشی موجود در چهارمحال و بختیاری تا روز جمعه

تداوم فعالیت سامانه بارشی موجود در چهارمحال و بختیاری تا روز جمعه