مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-31اقتصادي

مجوز شورا به شهرداری تهران برای فروش شش ملک جهت تسویه بدهی وام هایش به بانک ها


اعضای شورای شهر تهران به شهرداری مجوز دادند که شش ملک خود را به ارزش 5700 میلیارد تومان صرفا برای تسویه بدهی وام هایش به بانک ها به فروش برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی لایحه اخذ مجوز فروش شش ملک شهرداری تهران را روی میز بررسی قرار دادند که در ابتدا لطف الله فروزنده معاون مالی شهرداری تهران با بیان اینکه در نیمه دوم سال تحقق بودجه غیر نقد را با جدیت دنبال کردیم، گفت: در مورد فروش املاک با بانک شهر صحبت کردیم و لازم است بتوانیم با فروش این املاک بدهی مان را تسویه کنیم تا بتوانیم تسهیلات جدید بگیریم.

وی با بیان اینکه با این فروش می توانیم سود و جرایم را نیز تسویه کنیم، گفت: سهامدار بانک شهر شهرداری است.

مهدی عباسی رییس کمیسیون شهرسازی در واکنش به این لایحه، افزود: بانک شهر برای ما نیست بلکه شهرداری سهامدار آن است و اگر برای ما است بیاید وام هایش را صفر کند.

وی با بیان اینکه ما باید به فکر درآمد پایدار آینده باشیم، گفت: نباید مجتمع ها را دانه به دانه واگذار کنیم و باید به فکر آینده نیز باشیم.

تشکری هاشمی در مورد این لایحه با بیان اینکه این کار درستی است و ما باید به فکر بازپرداخت بدهی هایمان به بانک ها و اشخاص باشیم، تصریح کرد: شهرداری 300 میلیارد تومان از یکی از بانک ها وام گرفته اما سود این وام 500 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز شورا به شهرداری تهران برای فروش شش ملک جهت تسویه بدهی وام هایش به بانک ها

مجوز شورا به شهرداری تهران برای فروش شش ملک جهت تسویه بدهی وام هایش به بانک ها