مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:062023-01-31اجتماعي

کاهش 86 درصدی ورودی دانشگاه فرهنگیان و بحران نیروی انسانی آموزش و پرورش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در بیست وهشتمین نشست از سلسله نشست های مدیران مدارس استان اصفهان در منطقه میمه اظهار داشت: آموزش و پرورش نهادی مهم، اثرگذار و اساسی است و حال جامعه تا زمانی خوب است که به اهمیت این نهاد توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: آموزش و پرورش در طول زمان، فراز و فرودهایی داشته است، در بعضی از دوره ها، خاستگاه اثرگذارترین مسؤولان در سطح شهر، شهرستان، استان و کشور این نهاد مقدس بوده ولی امروز، عیار آن همچون گذشته نیست و دچار افت شده است.

ابراهیمی با بیان این که تقدم تربیت بر آموزش موضوعی است که در قرآن کریم نیز مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: غایت معلمی مربی شدن است، در تاریخ افراد زیادی بوده اند که در خاندان جور متولد شده و رشد یافته اند، اما بهره مندی از یک معلم خوب سبب شده تا به همراهان دین و ائمه معصومین تبدیل شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: عده ای با افتخار به دنبال این هستند که جهانی شدن را ترویج دهند، در حالی که جهانی شدن در حقیقت معنایی جز ترویج فرهنگ منحط غرب در بین خانواده ها و مدارس ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 86 درصدی ورودی دانشگاه فرهنگیان و بحران نیروی انسانی آموزش و پرورش

کاهش 86 درصدی ورودی دانشگاه فرهنگیان و بحران نیروی انسانی آموزش و پرورش