مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-31اقتصادي

ایران کشوری امن برای تردد کالا است


از مهمترین عوامل مؤثر بر اقتصادی بودن کریدورها کاهش قیمت تمام شده، زمان ارائه خدمات، ایمنی کار و امنیت آنها است که ایران از نظر امنیت، - امن ترین کشور برای تردد کالا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عادل دریس مدیر کل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه این سازمان براساس اصل ابلاغی 44 قانون اساسی عمده عملیات بندری خود را به بخش خصوصی واگذار کرده است، اظهار داشت: نظارت و بررسی بر کیفیت ارائه خدمات به صورت مستمر در اولویت برنامه های امور بندری بوده و در جلسات کارشناسی این موارد را بررسی می کند.

وی افزود: در همین راستا همایش سه روزه تخصصی ارتقا کیفیت ارائه خدمات بندری در اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان با هدف ارتقا کیفیت ارائه خدمات بندری با استفاده از نظارت مستمر بر اپراتورهای بخش خصوصی، جذب صاحبان کالا در کریدور شمال به جنوب و اثرگذاری در قیمت تمام شده کالا برگزار شده بود.

مدیر کل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه اگر به این هدف در گردهمایی برسیم، می توان در جذب بیشتر کالا موفق عمل کرد، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کیفی بنادر از تمامی ناظران بندری که در بنادر شمال و جنوب فعال کشور دعوت کردیم تا از طریق افزایش سرمایه گذاری در تجهیزات، ارتقای کیفی خدمات به مشتریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران کشوری امن برای تردد کالا است

ایران کشوری امن برای تردد کالا است