مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-31سياسي

58 پروژه بخش کشاورزی قم با اعتبار 950 میلیارد ریال افتتاح می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به افتتاح پروژه های بخش کشاورزی در ایام الله دهه فجر گفت: 58 پروژه با اعتبار 950 میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی افتتاح شده و در اختیار مردم و بهره برداران بخش کشاورزی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، محمد رضا حاجی رضا با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و نام شهدا انقلاب اظهار کرد: در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از جمله وظایفی که سازمان جهاد کشاورزی استان قم بر عهده دارد تامین امنیت غذایی بوده و در استان قم سازمان جهاد کشاورزی ماموریت دارد که تولید800 هزار تن محصولات کشاورزی را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت غذایی نیز وظایف مهمی بر دوش سازمان جهاد کشاورزی استان قم قرار دارد، گفت: در ایام الله دهه فجر وظیفه داریم فعالیت ها، ظرفیت ها و کارکردهای این سازمان را به مردم و مسؤولان معرفی کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه مسولیت کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر برعهده این سازمان است، تصریح کرد: جلسات هماهنگی با حضور اعضا برگزار شده است و سازمان جهاد کشاورزی برنامه های پیش بینی شده را در دهه فجر عملیاتی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 پروژه بخش کشاورزی قم با اعتبار 950 میلیارد ریال افتتاح می شود

58 پروژه بخش کشاورزی قم با اعتبار 950 میلیارد ریال افتتاح می شود