مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-31بين الملل

افشای پیشنهادات رییس سیا به محمود عباس برای آرام کردن اوضاع


منابع مطلع از دیدار یکشنبه رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در شهر رام الله با اشاره به جزییات جدیدی از این دیدار اعلام کردند که رییس سیا پیشنهادهایی را در راستای آرام کردن اوضاع در اراضی اشغالی به رییس تشکیلات خودگردان داده است.

- منابع مطلع از دیدار یکشنبه رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در شهر رام الله با اشاره به جزییات جدیدی از این دیدار اعلام کردند که رییس سیا پیشنهادهایی را در راستای آرام کردن اوضاع در اراضی اشغالی به رییس تشکیلات خودگردان داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رأی الیوم به نقل از منابع مطلع از جزییات دیدار محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و ویلیام برنز، رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا نوشت که برنز پیشنهادات خاصی را در چارچوب منطق دولت کنونی آمریکا برای برقراری آرامش پایدار در سرزمین های اشغالی مطرح کرد.

طبق این گزارش، تمرکز این پیشنهادها بر طرح های اقتصادی بوده و گفته می شود که آمریکایی ها تشکیلات خودگردان فلسطین را تحت فشار قرار داده تا در دومین اجلاس نقب که قرار است در مراکش برگزار شود، مشارکت کند، چراکه اردن ملحق شدن به این اجلاس را مشروط به حضور فلسطینی ها کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای پیشنهادات رییس سیا به محمود عباس برای آرام کردن اوضاع

افشای پیشنهادات رییس سیا به محمود عباس برای آرام کردن اوضاع