مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-31سياسي

در حال حاضر مهم ترین اولویت دانشگاه تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم است


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در حال حاضر مهم ترین اولویت دانشگاه تلاش برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم و کاربردی کردن فعالیت های پژوهشی دانشگاه است تا بتوان از این ظرفیت ها برای توسعه و تعالی جامعه بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی  وزارت علوم، علی محمد آخوندعلی رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در آیین تکریم رییس پیشین و معرفی رییس جدید این دانشگاه که در تالار اجتماعات شهید مطهری دانشکده علوم برگزار شد، بیان کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز به تعبیری دانشگاهی جانباز است زیرا در هشت دفاع محل حضور رزمندگان و پایگاه خدمت رسانی به جبهه های جنگ بود.

وی گفت: اولین دفتر جنگ های نامنظم با حضور شهید چمران و مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز پایه گذاری شد و دانشکده های کشاورزی و کتابخانه ی مرکزی دانشگاه محل حضور گردان نجف اشرف بود.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: این دانشگاه از دوره ی جنگ صدمات بسیاری دیده است و آن زمان که دانشگاه شهید چمران اهواز در حال خدمت رسانی به رزمندگان بود دیگر دانشگاه های هم تراز با مشکلات کمتری نسبت به این دانشگاه توسعه یافتند.

آخوندعلی، افزود: در دیدار و نشستی با حضور معاون پشتیبانی وزارت عتف این مسئله را ثابت کردیم که اعتبارات دانشگاه شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال حاضر مهم ترین اولویت دانشگاه تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم است

در حال حاضر مهم ترین اولویت دانشگاه تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم است