مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-31سياسي

شناسایی اشخاص مظنون به پولشویی دقیق تر شد


شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم «ضوابط، معیارها و رویه های تشخیص اشخاص مظنون» را اصلاح و تصویب کرد.

- شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ضوابط، معیارها و رویه های تشخیص اشخاص مظنون را اصلاح و تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم که سوم بهمن ماه به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد، معیارها و رویه های پیشین مورد نقد و بررسی قرار گرفت و پس از اصلاح، به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبه، در حوزه اشخاص مظنون، بررسی تطبیقی رفتارهای مالی ارباب رجوع با اطلاعات مالی او و نبود امکان تحقق آن میزان فعالیت اقتصادی در زمانی مشخص، نقل و انتقالات متعدد با مبالغ قابل توجه فاقد مجوز قانونی عملیات صرافی و کارگزاری با سایر افراد که بیانگر رفتار مالی عملیات صرافی باشد، هرگونه رفتار مشارکت گونه در فعالیت های غیرمجاز نظیر قمار، شرط بندی و شرکت های هرمی و هرگونه مبادله و یا معامله ارزهای مجازی، اسکناس و حواله ارزی و نظایر آنها بدون رعایت قوانین و مقررات از جمله معیارهای تشخیص اعلام شده است.

طبق اعلام مرکز اطلاعات مالی، موثران در اجاره حساب های بانکی، متهمان تحت تعقیب به یکی از جرایم مالی، متهمان و فعالانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی اشخاص مظنون به پولشویی دقیق تر شد

شناسایی اشخاص مظنون به پولشویی دقیق تر شد