مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-31پزشكي

قرارگیری طارم و ماهنشان در وضعیت زرد کرونایی


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: با اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی کشور، شهرستان های طارم و ماهنشان، در وضعیت زرد کرونایی (نسبتاً پرخطر) و باقی شهرها در وضعیت آبی قرار دارند.

- ایسنا/زنجان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: با اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی کشور، شهرستان های طارم و ماهنشان، در وضعیت زرد کرونایی (نسبتاً پرخطر) و باقی شهرها در وضعیت آبی قرار دارند.

حسن اسم خانی در گفت وگو با ایسنا، گفت، در هفته گذشته شاهد ثبات در وضعیت ابتلا به کرونا در سطح استان بودیم و طی چند هفته متوالی میزان ابتلا، بستری و فوت ناشی از این ویروس در نقطه صفر قرار داشت.

وی تصریح کرد: نمی توان امیدوار بود که این وضعیت همچنان پایدار و ثابت باقی بماند از این رو با توجه به شروع پیک هشتم در کشور همچنان باید مراقب باشیم تا به واسطه جهش هایی که در این ویروس صورت می پذیرد غافلگیر نشویم.

لذا همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در مکان های عمومی و سربسته، رعایت فاصله اجتماعی و شت وشوی مداوم دست ها توصیه می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در پایان یادآور شد: همچنان در تمامی مراکز جامع سلامت شهری و خانه های بهداشت روستایی، واکسیناسیون کرونا انجام می شود، از اینرو به همشهریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری طارم و ماهنشان در وضعیت زرد کرونایی

قرارگیری طارم و ماهنشان در وضعیت زرد کرونایی