مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-31سياسي

واحدهای مسکونی جوار جاده سلامت و مغازه های بازارچه قدیم آبیک تعیین تکلیف می شوند


فرماندار شهرستان آبیک از تعیین تکلیف واحدهای احداثی در جوار جاده سلامت و مغازه های بازارچه قدیم توسط شهرداری تا دو ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، حامد فتوحی در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد با محوریت نشست صمیمی بررسی عملکرد و مشکلات سازمان های مردم نهاد شهرستان آبیک که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان آبیک در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره عقب ماندگی چندین ساله دارد که به صورت خرد فعالیتهایی در این زمینه صورت می گیرد و اگر مجموعه ای باشد که طرح مطالعاتی مناسب و قابل دفاع داشته باشد و مورد تایید کارشناسان مربوطه باشد زمین ان تهیه و در اختیار افراد دغدغه مند در این حوزه قرار داده می شود.

وی افزود: در خصوص وضعیت مغازه های موجود در بازارچه قدیم و ساماندهی آن طی بازدیدی که صورت گرفته به شهرداری وقت دو ماهه داده شده که با همکاری کارشناس دادگستری نسبت به سهم مالکان اقدام و تعیین  تکلیف شوند و این مغازه ها جمع آوری و به فضای سبز تبدیل شود.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: برابر بررسی و گزارش مسئولان حفاظت محیط زیست بیش از 50 درصد آلودگی شهرستان آبیک به دلیل ریزگرد های موجود در دشت الله آباد است که احداث 40 کیلومتری زهکش در سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکونی جوار جاده سلامت و مغازه های بازارچه قدیم آبیک تعیین تکلیف می شوند

واحدهای مسکونی جوار جاده سلامت و مغازه های بازارچه قدیم آبیک تعیین تکلیف می شوند