مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-31سياسي

برنامه های دهه فجر با حضور پرشور مردم برگزار می شود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم الله 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن بیانیه ای صادر و از مردم برای حضور پرشوردر برنامه های دهه فجر دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این بیانیه آمده است: ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) به میهن اسلامی در 12 بهمن سال 1357، مطلع پیروزی انقلاب اسلامی و طلوع خورشید اسلام در شب تیره و آسمان ظلمانی طاغوت زمان بود.

استقبال بی نظیر مردم مسلمان و انقلابی ایران از یگانه رهبر و منجی خویش، یوم الله دیگری را رقم زد و پیروزی سال ها مبارزات انقلابی ایرانیان آزاده را نوید داد.

یوم الله دوازدهم بهمن عید وصال ملت مبارز ایران با پیشوای عارف و فرزانه خود پس از تحمل سال ها فراق، رنج و تبعید بود.

حضور امیدبخش امام خمینی (ره) در میهن اسلامی و رهبری داهیانه و هوشمندانه جریان انقلاب اسلامی از نزدیک، خون تازه ای را در رگ های مبارزان انقلابی به جریان انداخت و با سرنگونی کاخ استبداد 2500 ساله ستمشاهی، پایه های استعماری استکبار جهانی را متزلزل ساخت و برای همیشه دست طمع و زیاده خواه دشمنان اسلام را از ایران اسلامی کوتاه کرد و با تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ، حکومتی الهی را بر پایه اصل مترقی ولایت فقیه و مردم سالاری دینی برای ملت ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر با حضور پرشور مردم برگزار می شود

برنامه های دهه فجر با حضور پرشور مردم برگزار می شود