مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-31بين الملل

تحلیلگر انگلیسی: تروریست خواندن سپاه، مبارزه با تروریسم را مختل می کند


«رابرت اینلاکش» تحلیلگر، خبرنگار و مستندساز انگلیسی با هشدار به لندن و اتحادیه اروپا اعلام کرد، تروریستی خواندن سپاه، مبارزه با تروریسم را مختل می کند.

- راشاتودی در یادداشتی به قلم یک تحلیلگر، خبرنگار و مستندساز ساکن لندن به مصوبه ضد ایرانی پارلمان اروپا برای افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست به اصطلاح تروریستی پرداخته و درباره تبعات این اقدام هشدار داده است.

رابرت اینلاکش تحت این عنوان منتشر شده است: برچسب زدن به سپاه پاسداران ایران به عنوان تروریست مانع مبارزه با تروریسم واقعی خواهد شد .

در ابتدای یاداشت او آمده است: پارلمان اروپا از اتحادیه اروپا می خواهد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند، اقدامی که بریتانیا هم ممکن است از آن را دنبال کند .

از نظر این خبرنگار و تحلیلگر ساکن لندن، بریتانیا با همان توجیهات (پارلمان اروپا علیه ایران) در حال آماده شدن برای ممنوع کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک گروه تروریستی است .

اعدام جاسوس یکی از دلایل اصلی لندن برای تروریستی خواندن سپاه به باور او، یکی از دلایل کلیدی لندن برای حرکت به سمت تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعدام علیرضا اکبری جاسوس انگلیس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر انگلیسی: تروریست خواندن سپاه، مبارزه با تروریسم را مختل می کند

تحلیلگر انگلیسی: تروریست خواندن سپاه، مبارزه با تروریسم را مختل می کند