مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-31سياسي

قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بار دیگر به جریان افتاد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه اخیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، خواستار فعال شدن دبیرخانه این کمیسیون شده است.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه اخیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، خواستار فعال شدن دبیرخانه این کمیسیون شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تصمیم وزیر ارشاد مبنی بر فعال شدن دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات درهفته جاری، با دستوراتی مبنی بر بررسی موانع اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ، تصمیم گیری درباره چگونگی ارتقای زیرساخت سامانه و بررسی نحوه اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات همراه بوده است.

از نگاه اسماعیلی کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، مجموعه مغتنمی به شمار می رود که بر اساس قانون به تصویب رسیده و تحقق اهداف ترسیم شده آن لازم الاجرا است.

بر اساس این گزارش، اولین جلسه کمیسیون دسترسی آزاد به اطلاعات در دولت سیزدهم آذر ماه سال گذشته برگزار شد.

وزیر در این جلسه استفاده از قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را گامی برای شفافیت و مبارزه با فساد در دستگاه های اداری خوانده بود.

حالا پس از یک سال از برگزاری نخستین نشست و در پی استعفای حسین انتظامی از سمت دبیری کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که با هدف حضور در انتخابات نماینده مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بار دیگر به جریان افتاد

قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بار دیگر به جریان افتاد