مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-31ورزشي

سخنگوی فدراسیون فوتبال: در مورد دختران فوتسال شیطنت می کنند


احسان اصولی به برخی حواشی پیرامون تیم ملی فوتسال زنان در مسابقات کافا واکنش نشان داد و آن را شیطنت برخی از رسانه ها دانست.

- احسان اصولی به برخی حواشی پیرامون تیم ملی فوتسال زنان در مسابقات کافا واکنش نشان داد و آن را شیطنت برخی از رسانه ها دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات فوتسال منطقه مرکزی آسیا موسوم به کافا با سه پیروزی برابر تیم های قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان قهرمان شد.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به برخی حواشی پیرامون تیم ملی فوتسال زنان در جام کافا گفت: برخی شیطنت هایی می کنند.

کسانی که دشمنان این مردم، دختران و ورزشکاران ما هستند و دشمنی شان بر همه آشکار است، گاهی نکاتی می گویند که خلاف است و همه ما دیدیم که این تیم با چه نشاط، انگیزه، ایمان و قدرتی این بازی ها را انجام داد.

نتایج درخشانی به دست آوردند و قهرمانی به همه مردم ایران تقدیم شد.

او در ادامه گفت: چیزی که ما از این بازیکنان، دختران و تیم دیدیم غیرت و افتخار آفرینی برای کشورشان، سرزمین شان و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران است و ذیل این پرچم بازی های خود را انجام دادند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ملی فوتسال زنان امشب(سه شنبه شب) به ایران برمی گرد، ادامه داد: همه به استقبال آنها می رویم و همراه با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی فدراسیون فوتبال: در مورد دختران فوتسال شیطنت می کنند

سخنگوی فدراسیون فوتبال: در مورد دختران فوتسال شیطنت می کنند