مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-31حوادث

دستگیری باند کلاه برداری در خوزستان


فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به دستگیری اعضای یک باند کلاه برداری در چند شهر استان گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به 800 فقره کلاه برداری به ارزش 220 میلیارد ریال اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید محمد صالحی درباره جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع کلاه برداری با ترفند تشکیل صندوق های خانگی و اعطای وام در چند شهرستان از قبیل رامهرمز، باغملک و… و همچنین استان های هم جوار و متواری شدن متهمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاه برداری پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با کار اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه اعضای باند سه نفره کلاه برداری را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی و همکاری کارکنان اطلاعات سپاه در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 800 فقره کلاه برداری با ترفند تشکیل صندوق های خانگی و اعطای وام به ارزش 220 میلیارد ریال اعتراف کردند.

سردار صالحی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند کلاه برداری در خوزستان

دستگیری باند کلاه برداری در خوزستان