مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-31اجتماعي

سقوط بهمن در گردنه تازار و شاه منصوری/ راهداران در برف گرفتار شدند


مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: تعدادی از نیروهای راهداری که در گردنه تازار مشغول برف روبی بودند به علت سقوط بهمن گرفتار شده اند که اطلاعی از وضعیت آن ها در دست نداریم و نیروهای امدادی به محل اعزام شده اند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: تعدادی از نیروهای راهداری که در گردنه تازار مشغول برف روبی بودند به علت سقوط بهمن گرفتار شده اند که اطلاعی از وضعیت آن ها در دست نداریم و نیروهای امدادی به محل اعزام شده اند.

خسرو کیانی در گفت وگو با ایسنا از سقوط بهمن در گردنه شاه منصوری و تاراز خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه راننده ای که مشغول برف روبی در گردنه شاه منصوری بود، نجات پیدا کرد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعدادی از نیروهای راهداری که در گردنه تازار مشغول برف روبی بودند به علت سقوط بهمن گرفتار شده اند که اطلاعی از وضعیت آن ها در دست نداریم و نیروهای امدادی به محل اعزام شده اند.

کیانی خاطرنشان کرد: امکان تردد در گردنه های کوهستانی و محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان کوهرنگ وجود ندارد، از شهروندان تقاضا داریم به این مناطق سفر نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط بهمن در گردنه تازار و شاه منصوری/ راهداران در برف گرفتار شدند

سقوط بهمن در گردنه تازار و شاه منصوری/ راهداران در برف گرفتار شدند